نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 12:14

قول مساعد خاندوزی برای کمک به باشگاه ملوان

به گفته نماینده مردم انزلی در مجلس، با پیگیری صورت گرفته توسط مجمع باشگاه ملوان، همچنین احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی کشور درخصوص موضوع اسپانسرینگ باشگاه ملوان قول مساعدت و همکاری دادند.

احمد دنیامالی امروز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت اسپانسری تیم باشگاه ملوان اظهار کرد: باشگاه ملوان بندرانزلی یکی از تیم‌های پرافتخار و با سابقه فوتبال باشگاهی ایران است که اکنون با توجه به اینکه چندین سال است تنها ۳۰ درصد سهام آن در اختیار نیروی دریایی قرار دارد.

وس با اشاره به اینکه ملوان در فصل گذشته موفق شد خود را در لیگ برتر ماندگار کند، گفت: این تیم در راستای آماده‌سازی و ورود به رقابت‌های مختلف، نیازمند حمایت و مساعدت‌های مالی است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به پیشینه غنی فوتبال در بندرانزلی و افتخاراتی که ملوان برای جامعه ورزش کشورمان به ارمغان آورده وظیفه داریم همه جانبه حامی این تیم باشیم، افزود: با پیگیری صورت گرفته توسط مجمع باشگاه ملوان، همچنین احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی کشور درخصوص موضوع اسپانسرینگ باشگاه ملوان قول مساعدت و همکاری دادند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1349164

مهمترین اخبار ایران و جهان: