نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 11:02

اجرای طرح «گالری» در منطقه کمرزرد و ولی‌آباد کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: باتوجه به مشکل ریزش سنگ مصوب شد در منطقه کمرزرد و منطقه ولی‌آباد اجرای گالری در دستور کار قرار گیرد.

محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده عملیات لق‌گیری به‌صورت ویژه در منطقه کمرزرد محور کندوان انجام شد.

وی افزود: باتوجه به مشکل ریزش سنگ مصوب شد در منطقه کمرزرد اجرای گالری در دستور کار قرار گیرد؛  مقرر شد اجرای طرح گالری در منطقه ولی‌آباد انجام شود.

فرمانده پلیس راه کندوان اضافه کرد: همچنین باتوجه به بحث لق‌گیری در همان منطقه متمرکز شد، اقدامات خوبی صورت گرفت که موجب شد مشکل ریزش سنگ تکرار نشود.

احمدی با اشاره به مشکل بحث رانش در منطقه سیاه‌بیشه، تصریح کرد: منطقه سیاه‌بیشه مستعد رانش بوده که می‌طلبد دستگاه‌های مسؤول بررسی کارشناسی داشته باشند تا با اقدامات پیشگیرانه متحمل هزینه‌های سنگین نشویم.

وی بیان کرد: البته درست است اقدامات خوبی صورت گرفت اما انتظار داریم عملیاتی اجرایی در ابنیه راه در همه حوزه‌ها انجام شود تا شرایط ایمن‌تری برای همه مردم و مسافران و بومیان داشته باشیم.

فرمانده پلیس راه کندوان یادآور شد: از دغدغه‌های دیگر تعریض محدوده طور تا دزبن مرزن‌آباد است باوجود اینکه انتظار داشتیم شاهد تسریع در اقدامات باشیم اما پیشرفت کار ضعیف پیش رفت.

احمدی بیان کرد: درصورت تعریض این مسیر در محور کندوان، بحث اجرای ممنوعیت و محدودیت‌ یک‌طرفه با مشکلات کمتری انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه انجام تخلفات حادثه‌ساز ازجمله دغدغه‌های پلیس است، افزود: هرچند اکثر کاربران ما تمکین می‌کنند ولی درصد پایینی همکاری لازم را در بحث سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، عدم استفاده از تلفن حین رانندگی ندارند که لازم است به این موارد توجه کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان خواستار شد: کاربران جاده‌های وسایل نقلیه سنگین در محورهای کجور و کلاردشت نیز نسبت به رعایت تناژ مناسب و حفاظ روی بار توجه کنند  تا خدای ناکرده ریزش در حین رانندگی خسارت به بار نیاورد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312664

مهمترین اخبار ایران و جهان: