نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 17:12

کشف یک انبار پوشاک قاچاق در حاشیه شهر ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از شناسایی و کشف یک انبار البسه قاچاق به ارزش 18 میلیارد ریال در شه ایلام خبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: ماموران انتظامی با اجرای شگردهای پلیسی و اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی یک انبار حاوی پوشاک خارجی قاچاق در حاشیه شهر ایلام شدند.

وی افزود: با هماهنگی ماموران پلیس امنیت اقتصادی با مراجع قضایی در بازدید از انبار مذکور مقدار ۶ هزار و۲۰۰ کیلوگرم انواع البسه خارجی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: در این راستا چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی  به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی ادامه داد: شناسایی و رصد قاچاقچیان در راستای امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا با هدف جلوگیری از ورود کالای قاچاق خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به داخل استان ایلام و توزیع کنندگان این کالاها در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

تخریب کننده دستگاه های عابربانک ایلام دستگیر شد

سرهنگ قدرت حیدری زاد فرمانده انتظامی شهرستان ایلام نیز گفت: در راستای امنیت و آرامش اجتماعی و با دریافت خبری مبنی بر تخریب دستگاه های عابر بانک در سطح شهر ایلام، موضوع پیگیری به وصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند عامل تخریب عابر بانک های سطح شهرستان ایلام را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308664

مهمترین اخبار ایران و جهان: