نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 09:42

امام جمعه دماوند: وحدت، ایثار و خودباوری از درس‌های ولایت است

امام جمعه دماوند گفت: درس ولایت برای ما درس وحدت و خودباوری مسلمین و درس ایثار در راه خدا و ولی خداست و با استفاده از نور ولایت عدالت در جامعه گسترانده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند صبح امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز عید سعید قربان در مسجد جامع دماوند اظهار کرد: عید قربان تا عید سعید غدیر، روزهای ولایت و آمادگی برای توسل بیشتر به ساحت ولی الله امیرالمؤمنین(ع) است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم برای بزرگداشت دهه ولایت و ترویج معارف ولایی و عمق‌بخشی محبت حضرت امیرالمؤمنین(ع) در دل‌های مومنین و مومنات تلاش کنیم و ولایت اهل بیت(ع) برای ما عزت می‌آفریند و با ولایت هدایت و رستگار خواهیم شد.

امام جمعه دماوند گفت: درس ولایت برای ما درس وحدت و خودباوری مسلمین و درس ایثار در راه خدا و ولی خداست و با استفاده از نور ولایت عدالت در جامعه گسترانده می‌شود و با این دستگیره محکم الهی، در انتظار طلوع خورشید ولایت حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) باقی می‌مانیم.

فتاح‌دماوندی با بیان اینکه ولایت برای ما بصیرت می‌آفریند و ولایت ما را استکبار ستیز تربیت می‌کند، تصریح کرد: ولایت فقیه امتداد ولایت اهل بیت (ع) و ولایت الله است و باید قدر آن را بدانیم.

وی بیان کرد: بزرگداشت عید سعید غدیر بر همه مسلمین و شیعیان واجب، لازم و ضروری است و جشن‌های عید غدیر با محتوای آگاهی بخشی و با شور حضور فراوان در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد و همه ما به ساحت امیرالمومنین علی(ع) ادای وظیفه خواهیم کرد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317164

مهمترین اخبار ایران و جهان: