نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 11:12

کارگروه فرهنگی ستاد اربعین کرمانشاه پشتیبانی می‌شود

کرمانشاه- مسئول دبیرخانه مبلغین ستاد اربعین با اشاره به اینکه برگزاری اربعین نیازمند برنامه منسجم است، گفت: کارگروه فرهنگی-آموزشی ستاد اربعین استان کرمانشاه پشتیبانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت صبح دوشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و رئیس کارگروه فرهنگی-آموزشی اربعین استان اظهار کرد: اربعین یک رویداد جهانی است که طی دهه گذشته قلب‌های مردم را متوجه خود کرده و مردم ایران اسلامی نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی افزود: در استان‌های کشور برای تسهیل در تردد زوار اربعین و پیگیری امور مربوطه ستادهای اربعین تشکیل شده که این ستادها خود دارای کمیته‌های مختلفی هستند که یکی از آنها کمیته فرهنگی-آموزشی است.

مسئول کارگروه مبلغین و تبلیغ و نماز ستاد اربعین کشور تصریح کرد: استان کرمانشاه نیز از قدیم الایام مسیر تردد عتبات عالیات بوده و به دروازه کربلا مشهور است و در اربعین حسینی میزبان خیل عظیم زوار است.

حجت السلام استقامت خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که در کمیته فرهنگی-آموزشی اربعین باید مورد توجه قرار گیرد بحث تبلیغ، نماز و مراسم‌های مذهبی در مرز خسروی است که ستاد اربعین کشور برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ستاد اربعین استان قم به عنوان معین ستاد اربعین استان کرمانشاه انتخاب شده و در این مورد پشتیبانی لازم را از کمیته فرهنگی-آموزشی استان کرمانشاه انجام خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327320

مهمترین اخبار ایران و جهان: