نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 10:52

دوره تربیت معلم قرآن کریم در سمنان برگزار شد

سمنان- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دوره متمرکز و کامل روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، محمد دلالی بیان کرد: مؤسسه بوستان نور الحسین (ع) با همراهی تبلیغات اسلامی استان با هدف آموزش و تربیت معلمان در حوزه روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، دوره‌ای متمرکز را کامل برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره به صورت خودگردان و به مدت چند ماه در حال برگزاری است، افزود: در این دوره، دو نفر از مدرسان برجسته، جناب استاد مجتبی محمدیان و سرکار خانم راضیه نظری، به تدریس مباحث مرتبط با روش‌های تدریس در فنون معلمی و همچنین آموزش قرائت به سه روش بخش خوانی، کلمه خوانی و روان‌خوانی می‌پردازند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره، ۳۱ نفر از خواهران است، ابراز کرد: پس از پایان دوره، افراد موفق به دریافت مدرک گواهینامه تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از سازمان خواهند بود.

دلالی افزود: امید است که این دوره، به تقویت و پیشرفت در علوم قرآنی و تربیت نیروهای متخصص در این حوزه کمک شایانی کند و فراگیری صحیح و درست قرآن کریم را در جامعه ترویج دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327264

مهمترین اخبار ایران و جهان: