نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 02:30

اهدای ۲۷ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهرود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود گفت: کمیته امداد با تامین و اهدای ۲۷ فقره جهیزیه به کمک نوعروسان نیازمند و تحت حمایت این نهاد انقلابی شتافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل حسین سهرابی اظهار کرد: مبلغ هزینه شده برای تهیه جهیزیه نوعروسان بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا ازدواج آسان را در کنار کمک به زوجین در تشکیل خانواده فراهم کنیم که در این راستا اهدای جهیزیه در قالب ۵ قلم کالای اساسی مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود بیان کرد: امسال نیز در مناسبت‌های ملی و مذهبی سعی داریم تا با همراهی خیران، اهدای جهیزیه را برای نوعروسان در اولویت قرار داده تا  زوجین زندگی آرام و کم دغدغه‌ای را آغاز کنند.

ساخت ۷۹ باب مسکن محرومان در شاهرود

سهرابی در مورد احداث و تعمیر مسکن نیز بیان کرد: در سال گذشته کمیته امداد شاهرود برای ساخت و تعمیر ۷۹ باب مسکن محرومان به ویژه در روستاها بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال را هزینه کرده است.

وی تشریح کرد: با تاکید مسئولان کمیته امداد تلاش بر این است تا همه مددجویان روستایی فاقد مسکن در سال‌جاری از سرپناهی مناسب بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود تصریح کرد: در مسکن شهری نیز برای متقاضیان از طریق بنیاد مسکن تامین زمین انجام شده و ساخت واحدها با استفاده از تسهیلات پرداختی و کمک‌های کمیته امداد انجام می‌شود.

پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در شاهرود

سهرابی دیگر رویکرد کمیته امداد را توجه به اشتغال مددجویان اعلام کرد و گفت: در این حوزه نیز عملکرد ما در سال گذشته پرداخت ۹۶ فقره وام ارزان قیمت بوده تا مددجویان نسبت به ایجاد اشتغال زودبازده و خانگی اقدام کنند.

سهرابی تسهیلات پرداخت شده را در این حوزه بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعلام و گفت: امسال نیز تلاش بر این است تا با همکاری بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279064

مهمترین اخبار ایران و جهان: