نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 22:17

تخریب‌گران منتظر عواقب قانونی باشند

باغملک- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کسانی که با قصد و نیت می‌خواهند شهر و مردم آن را تخریب کنند، منتظر عواقب قانونی آن باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید «محمد قنبری» اظهار کرد: شهید قنبری اولین شهید و آخرین شهید راه امنیت مردم نخواهد بود چرا که مجموعه انتظامی همواره در مسیر برقراری نظم و امنیت در جامعه، آماده جانفشانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه وقتی یک نفر برای مردم و امنیت اهمیت قائل می‌شود خداوند به آن بالاترین پاداش را اهدا می‌کند، گفت: خداوند بالاترین پاداش را به کسی می‌دهد که امنیت، آرامش و آسایش خود را فدای آسایش و امنیت مردم می‌کند که یکی از آنها شهید قنبری است.

وی ادامه داد: وقتی کسی امنیت و آرامش خود را فدای آسایش مردم کند، حضرت حق چه پاداشی برای او در نظر می‌گیرد که شایسته خدا و بنده آن باشد، قطعاً این پاداش مادی نیست و آن شهادت است.

سردار رادان تاکید کرد: شهدا شعاع و نوری برای خانواده و اطرافیان خود ایجاد می‌کنند که همه در آن قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم، گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مأمور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند، این پیام ما برای همه است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: پلیس همواره در خدمت افرادی است که در چارچوب قانون رفتار می‌کنند، ولی وقتی بخواهند قانون را بشکنند، حتماً قانونی با آنها برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: کسانی که با قصد و نیت می‌خواهند شهر و مردم آن را تخریب کنند، منتظر عواقب قانونی آن باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: قطعاً خون شهید پاسخ می‌دهد و ما از خون شهید نمی‌گذریم و وظیفه داریم آن را دنبال کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296564

مهمترین اخبار ایران و جهان: