نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 14:45

امیرغدیر | ازجشن 8 کیلومتری تا کیک 110 متری در اصفهان

جشن‌های مردمی عید غدیر از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان اصفهان شروع شده است در طرح اطعام علوی در دهه ولایت و امامت بیش از یک میلیون پرس غذا در میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسماعیل دست‌افکن دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان اظهار داشت: در جشن ۸ کیلومتری اصفهان که از پل شهرستان تا پل مارنان برپا شده موکب‌ها تا امروز از ساعت ۱۹ تا ۲۱ میزبان مردم هستند.

وی با بیان این که ۱۱۰ ایستگاه صلواتی و موکب در این مسیر به مردم خدمت رسانی می‌کنند، افزود: در این مسیر ۸ کیلومتری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

جشن‌های مردمی عید غدیر که از چند روز گذشته در مناطق مختلف استان شروع شده در طرح اطعام علوی در دهه ولایت و امامت بیش از یک میلیون پرس غذا در میان نیازمندان توزیع شد.

پخت کیک ۱۱۰ متری

مجید اصلانی مسؤول بسیج اصناف و بازاریان استان اصفهان اظهار داشت: کیک۱۱۰ متری به وزن ۱۵۰۰کیلوگرم برای ۱۵۰۰۰نفر پخته می‌شود.

وی افزود: این کیک را ۵۰ نفر از اساتید حرفه‌ای قنادی اصفهان باهمکاری قنادی ماهنوش سپاهان‌شهر، قنادی شیرین پاش، بهارستان، اتحادیه گز و شیرینی اصفهان، شهرداری منطقه یک، اتاق اصناف، سازمان بسیج اصناف و مدیریت چهارباغ عصر امروز در گذر تاریخی چهارباغ آماده می‌کنند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1340620

مهمترین اخبار ایران و جهان: