نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 10:24

۵ نفر از عاملان ناامنی در محله «مسعودیه» تهران دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ نفر از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح، نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بامداد دو روز گذشته خبری مبنی بر درگیری تعدادی اراذل و اوباش در محله «مسعودیه» تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد. بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که این افراد با استفاده از سلاح با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی و بر هم زدن آرامش شهروندان می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری مسعودیه این پلیس سریعاً به محل اعزام و دو نفر از متهمان را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به مأمورین با سلاح سرد را داشتند در محل زمینگیر و دستگیر کردند. همچنین با پی جویی‌های انتظامی سه نفر دیگر از عاملان اصلی ایجاد رعب و وحشت را پس از اخذ مقام قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: هر پنج متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودروها اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهمان با حکم قضائی همگی روانه زندان شدند و دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303320

مهمترین اخبار ایران و جهان: