نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 16:01

۲۸ عملیات ضد صهیونیستی/ شهادت ۲۳ کودک از آغاز سال جاری میلادی

مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند.

مرکز داده ورزی ملی فلسطین المعطی طی گزارشی اعلام کرد که فعالان و مبارزان فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته دست به ۴ مورد عملیات تیراندازی، ۲ مورد پرتاب نارنحک، ۵ مورد رویارویی با شهرک نشینان صهیونیست، ۲ مورد حمله به خودروهای شهرک نشینان و ۱۵ مورد درگیری با اشغالگران صهیونیست زدند. طبق این گزارش، کانون این درگیری ها قدس اشغالی، رام الله، قلقیلیا، نابلس، اریحا و الخلیل بود.

این عملیات ها در واکنش به تجاوزات و جنایات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی صورت می گیرد.

کودکان، قربانی توحش رژیم صهیونیستی

جنبش جهانی دفاع از کودکان اعلام کرد که کودکان فلسطین آماج تجاوزات نظامیان صهیونیست قرار گرفته اند.

این جنبش شهادت ۲۳ کودک به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری و قدس شرقی از آغاز سال جاری تاکنون را رصد و ثبت کرده است که تازه ترین آنها اشرف مراد السعدی ۱۵ ساله از اردوگاه جنین است که در جریان هدف قرار گرفتن خودروی حامل این کودک به همراه دو جوان فلسطینی شهید شد.

این جنبش تاکید کرد که سدیل غسان نغنغیه کودک ۱۵ ساله فلسطینی از ساکنان جنین نیز صبح روز بیست و یکم ماه ژوئن جاری بر اثر شدت جراحت ناشی از اصابت گلوله اشغالگران صهیونیست به وی در حین یورش به اردوگاه جنین شهید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303820

مهمترین اخبار ایران و جهان: