نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 17:44

نور قرآن انسان را به کمال مطلوب می‌رساند

شهرکرد_نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تنها چیزی که شما را عاقبت‌بخیر می‌کند و به کمال مطلوب می‌رساند در محضر قرآن بودن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح شنبه در افتتاحیه دوره توانمندسازی فعالان قرآنی با محوریت جهاد تببین گفت: این اجتماع قرآنی بسیار ارزشمند است که در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و نعمت بزرگی برای کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قرآنی، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم زمینه سر سفره قرآن نشستن افراد جامعه را فراهم کنیم و عرصه‌های قرآنی را تدارک ببینیم.
وی بیان کرد: تنها چیزی که شما را عاقبت‌بخیر می‌کند و به کمال مطلوب می‌رساند در محضر قرآن بودن است و اگر در محضر قرآن باشید نبوت را درک و قیامت را باور می‌کنید و فرصت‌های زندگی و خوب و بد را می‌شناسید.
نکونام با اشاره به اینکه قرآن پیام همه کتاب‌های آسمانی را در بردارد، تصریح کرد: قرآن معجزه زنده و همیشه پویای پیامبر اکرم است که کسی نمی‌تواند مانند آن بیاورد و کسی نمی‌تواند به آن آسیب برساند.
وی اضافه کرد: باید حافظ قرآن باشیم هر چند قرآن آسیب نمی‌بیند و همیشه زنده و حیات‌بخش است و این اردوی آموزشی می‌تواند زمینه استفاده از معارف قرآنی و نکات قرآنی را فراهم کند.
گفتنی است دوره توانمندسازی فعالان قرآنی با محوریت جهاد تبیین و تدبر در قرآن با تدریس اساتید ممتاز کشوری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
۴۰۰ نفر از فعالان قرآنی استان چهارمحال و بختیاری با ۱۰ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و در این دوره شرکت می‌کنند.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1341720

مهمترین اخبار ایران و جهان: