نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 15:17

پرداخت ۳۱ میلیارد ریال برای سه واحد نیمه‌فعال در همدان

استاندار همدان گفت: مبلغ ۳۱ میلیارد ریال وام از محل رونق تولید، برای سه واحد نیمه‌فعال تولیدی استان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امرز در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: مبلغ ۳۱ میلیارد ریال وام از محل رونق تولید، برای سه واحد نیمه‌فعال تولیدی در استان پرداخت می‌شود.

وی گفت: با تزریق این تسهیلات، نقدینگی مشکلات پیش روی این واحدها رفع و دوباره به چرخه تولید و فعالیت بازخواهند گشت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است‌ افزود: ارائه راه‌حل منطقی برای برون رفت از مسائل شرکت‌های تولیدی استان، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد.

وی گفت: یکی از این واحدهایی که در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت، شرکت قطعه‌سازان سینا بود که دستورات مقتضی برای تقسیط ۵۰ درصد بدهی این واحد تولیدی صادر شد.

در این جلسه، برای مشکلات و مسائل شرکت خوش‌نوش تولیدکننده انواع نوشیدنی‌های گازدار در همدان با تامین اجتماعی و امور مالیات استان، تصمیم گیری لازم انجام شد.

قرار شد حمایت‌های لازم برای برق و گازرسانی به گلخانه این شرکت با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت می‌گیرد، انتقال گاز و برق با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد بیش از ۳۰۰ هکتار گلخانه در روستای کرفس شهرستان رزن نیز انجام می‌شود.

پایان پیام/ 3140/

منبع: فارس
شناسه خبر: 922564

مهمترین اخبار ایران و جهان: