نیوز سیتی!
10 آذر 1401 - 11:08

۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

بیرجند- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان، دو دستگاه کامیون کشنده حامل ۶۷ هزار و ۶۸۸ لیتر سوخت قاچاق را توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به دو دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون‌ها، ۶۷ هزار و ۶۸۸ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: مأموران انتظامی در این رابطه دو دستگاه کامیون توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید با بیان اینکه پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 891320

مهمترین اخبار ایران و جهان: