نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 10:53

نقش رسانه‌ها برای مقابله با جنگ روانی دشمنان کلیدی است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی از کشور است، گفت: نقش رسانه‌ها برای مقابله با جنگ روانی دشمان کلیدی است.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در بین مسلمانان و شیعیان به نام «ام ابیها» معروف هستند و بزرگترین الگو برای جهاد تبیین حضرت زهرا (س) هستند زیرا تا آخرین نفس از ولایت دفاع کردند.

وی افزود: جهاد تبیین که مورد تاکید و سفارش ویژه مقام معظم رهبری قرار دارد باید از سوی اساتید دانشگاه، طلاب و روحانیون و صاحب نظران مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوادث و اغتشاشات اخیر دلایل مختلفی وجود داشت اما یک موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت و آن هم ضرورت بیان حقایق و دستاوردهای نظام اسلامی بود.

جلیلیان با بیان اینکه دشمنان درپی تهاجم به عقاید و اعتقادات مردم ایران هستند، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اجازه ندهید دشمنان از نظام اسلامی هویت زدایی کنند و عفاف و حجاب نیز هویت دینی و اعتقادی ما است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق هویت انقلاب اسلامی زنده نگاه داشتن و حفظ اصول اسلام و انقلاب است و یاد امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب باید همواره حفظ شود.

نماینده ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: ترویج سبک زندگی غربی یکی دیگر از آسیب‌های جنگ روانی دشمن است که با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال انجام است و باید با مبانی فکری مبتنی بر اسلام ناب با آن مقابله کرد.

جلیلیان تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین اقشار مختلف مردم است و با شبه افکنی و شایعه پراکنی دشمنان به دنبال همین موضوع هستند.

وی عنوان کرد: با وجود تمام مشکلات جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت و توسعه را طی کرده و دستاوردهای چشمگیری را نیز در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی به دست آورده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927664

مهمترین اخبار ایران و جهان: