سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی بر اهمیت زمینهسازی فضای گفتوگو و نقد در دانشگاهها تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیل چمنی پیشازظهر امروز در کرسی علمی ترویجی در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تأکید بر اهمیت استقبال اساتید و دانشجویان از برگزاری کرسیهای نظریهپردازی، اظهار کرد: کرسیهای نظریهپردازی راهی روشن برای توسعه علم است.
وی افزود: در همین راستا دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسیهای نظریهپردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی نیز ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﺟﺮای ﻣﻨﻮیات ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی و ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺑﺎ ﻧﻘﺸﻪ ﺟﺎﻣﻊ ﻋﻠﻤﯽ ﮐﺸﻮر در ﭼﺎرﭼﻮب آیینﻧﺎﻣﻪ ﻣﺼﻮب شورایعالی انقلاب فرهنگی طی سالهای اخیر راهاندازی شده و کار خود را با قوت ادامه میدهد.
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اهمیت زمینهسازی فضای گفتوگو و نقد در دانشگاهها و مراکز علمی، بر حمایت از نظریهپردازی در جامعه نخبگانی تأکید کرد و ادامه داد: امیدواریم با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان دانشگاه، شاهد فعالیت چشمگیر در حوزه نظریهپردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.
اکبر عطادخت، مسؤول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسیهای نظریهپردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: در این کرسی، «بررسی اثربخشی مداخلات دارویی در درمان کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی: مرور نظاممند» توسط سیفاله آقاجانی و سارا تقیزاده ارائه شد که محمد نریمانی و سجاد بشرپور اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی ناقدان این کرسی بودند.
پایان پیام/۳۷۲۷/
شناسه خبر: 799264