نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 00:39

تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده از عوامل طبیعی امهال می شود

سنندج- نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات بانکی کشاورزانی که دچار خسارت ناشی از عوامل طبیعی شده اند، امهال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز اوسطی چهارشنبه شب در شورای کشاورزی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: روند توسعه بخش کشاورزی نسبت به گذشته با قدرت بیشتری پیش می‌رود.

وی افزود: تیم مدیریتی و کارشناسی بخش کشاورزی استان کردستان جزو اولین‌ها در کشور است و هماهنگی، همدلی و تخصص ویژه بخش کشاورزی این استان نوید توسعه همه جانبه در این بخش را می‌دهد.

اوسطی بر لزوم تشکیل شورای دیپلماسی اقتصادی در استان کردستان تأکید کرد و گفت: کردستان مستعد آبخیزداری و تأمین نهال مناسب برای نهضت کشت یک میلیارد درخت است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تسهیلات بانکی کشاورزانی که دچار خسارت ناشی از عوامل طبیعی شده اند، امهال می‌شود.

اوسطی افزود: بر اساس پیش بینی‌ها در سال جاری افزایش تولید گندم در کشور خواهیم داشت و باید برنامه ریزی لازم برای پرداخت به موقع پول گندمکاران استان کردستان انجام شود.

️وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۲ هزار میلیارد تومان یارانه کود در کشور پرداخت شده است و این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116920

مهمترین اخبار ایران و جهان: