نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 15:08

مسئولان دغدغه کارگران را برطرف کنند/ کارگران در انقلاب و مقابله با تحریم‌ها خوش درخشیدند

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه کارگران در انقلاب به خوبی درخشیدند گفت: کارگرها به خوبی در مشکلات مختلف چون تحریم‌ها استقامت کردند و کارفرمایان مواظب باشند حقوق آنها ضایع نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری درباره مهار تورم و رشد تولید را هم مسئولان باید به اجرا بگذارند و هم مردم اظهار کرد: هر کس هر مقدار که می‌تواند حتی با احداث کارگاه کوچک گام پیش بگذارد و گمان نکند که این کار کوچک او بی‌تأثیر است بلکه این گام‌های کوچک هستند که به کارهای بزرگ ختم می‌شوند و رونقی را در اقتصاد به بار می‌آورند.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان در اطاعت از مقام معظم رهبری اقدتک کنیم افزود: در سالگرد ارتحال آیت‌الله‌العظمی بروجردی هستیم، ایشان از بزرگان شیعه و مرجع کل شیعیان بودند و عموم شیعیان از این مرجع عالی قدر تقلید می‌کردند و حضور ایشان باعث شد مرجعیت از عراق به قم منتقل شود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه یکی از شاگردان مرحوم بروجردی، حضرت امام خمینی(ره) است تصریح کرد: آیات بزرگ قم اکثراً از محضر آقای بروجردی استفاده کردند و تا زمانی که ایشان در حیات بودند رژیم شاه مراعات می‌کرد، اما با ارتحال ایشان سلسله‌برنامه‌هایی علیه اسلام برنامه‌ریزی شد که امام خمینی قیام کردند و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

وی در ادامه به روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: اسلام هم به تحصیل علم و هم تحصیل کار، مال و اقتصاد، جهاد و جانفشانی در راه خدا و تقوا اهمیت بسیار داده است.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه کارگران در انقلاب به خوبی درخشیدند افزود: کارگرها به خوبی در مشکلات مختلف چون تحریم‌ها استقامت کردند و کارفرمایان باید مواظب باشند حقوق کارگر ضایع نشود.

وی با اشاره به اینکه دنبال کار کردن، کارگری کردن بسیار در اسلام دارای اهمیت است تصریح کرد: جا دارد به کارگران تبریک گفته و از مسئولان می‌خواهیم در پشتیبانی از این قشر و رفع مشکلات حداکثر تلاش را داشته باشند، این مهم هم مطالبه جمهوری اسلامی است و هم در قبال خداوند مسئول هستیم.

امام جمعه موقت همدان در ادامه به سالروز عملیات تکمیلی والفجر ۸ که مقدمه آزادی خرمشهر بود اشاره کرد و گفت: هشتم شوال سالروز تخریب بقیع هم هست که توسط وهابیت انجامشد.

وی با بیان اینکه این سوال پیش می‌آید که اگر بقعه و بارگاه حرام است چرا برای پیامبر(ص) ساخته شدبود گفت: امیدواریم آل سعود سرعقل بیایند و نگاه خود نسبت به ائمه(ع) را اصلاح کنند.

پایان پیام/۸۹۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174020

مهمترین اخبار ایران و جهان: