نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 20:18

ایجاد هویت گرافیکی شبکه شاد با کمک دانش‌آموزان

مدیر فنی شبکه شاد گفت: از ابتدای سال تحصیلی گذشته به دنبال این بودیم که برای شبکه شاد هویت گرافیکی داشته باشیم لذا از دانش‌آموزان ایده گرفتیم تا این کاراکتر را تهیه کنیم.

 به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسن قاسم زاده مدیر فنی شبکه شاد در مراسم اختتامیه جشنواره دانش‌آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه که عصر امروز در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: در شبکه شاد با توجه به مخاطبان خود که بیشتر کودک و نوجوان هستند، جشنواره‌های مختلفی در معرض دید بچه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: در شبکه دانش‌آموزی شاد، استقبال خوبی از جشنواره‌ها به ویژه جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی شده است؛ این جشنواره از این ظرفیت استفاده کرده و دریافت آثار خود را در شبکه شاد انجام داده است.

قاسم زاده عنوان کرد: بچه‌های مستعد که قبلا امکان شرکت در این جشنواره‌ها را پیدا نمی‌کردند به دلیل همه‌گیری شبکه شاد می‌توانند در این جشنواره‌ها شرکت کنند.

مدیر فنی شبکه شاد بیان کرد: بخش جانبی جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه، طراحی کاراکتر شبکه شاد بود؛ از ابتدای سال تحصیلی گذشته به دنبال این بودیم که برای شبکه شاد هویت گرافیکی داشته باشیم لذا از بچه‌ها ایده گرفتیم تا این کاراکتر را تهیه کنیم؛ از دانش‌آموزان ابتدایی تا متوسطه در این فراخوان شرکت و آثار خود را ارسال کردند.

محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید سیما نیز  در این مراسم، گفت: جشنواره مدرسه خلأ استعدادیابی هنری و رسانه ای کشور را جبران می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این جشنواره بتواند به یکی از حرفه‌ای‌ترین جشنواره‌های دانش آموزی تبدیل شود، ادامه داد: تشویق دانش‌آموزان ویژگی مهم جشنواره مدرسه است.

باطنی افزود: این جشنواره مخاطب کودک و نوجوانان دارد و با کمک و حمایت نهادهای مختلف به خصوص وزارت آموزش و پرورش از این جشنواره می‌توان ظرفیت‌هایی را برای پر کردن خلأها شناسایی کرد. برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره مدرسه جریان فرهنگی را توسعه می‌دهد.

علی جانباز معاون حوزه هنری کودک و نوجوان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره مدرسه جریان فرهنگی را توسعه می‌دهد و بچه‌ها هم ارتباط خوبی با این جشنواره‌ها می‌گیرند.

وی گفت: جشنواره مدرسه فرصت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادهای دانش آموزان است؛ فرصت‌های کشف استعداد در کشور محدود است که باید توسعه پیدا کند و برگزاری اینگونه جشنواره‌ها به تحقق این امر کمک خواهد کرد.

جانباز اظهار کرد: حوزه هنری از این دانش‌آموزان که تجربه خوبی دارند حمایت و آنان را شناسایی می‌کند. در حوزه هنری تلاش داریم تمام جشنواره‌ها را حمایت کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174464

مهمترین اخبار ایران و جهان: