نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 08:53

تقدیر استاندار سمنان از تلاش جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال

استاندار سمنان با توجه به کسب رتبه دوم این استان در ارزیابی وزارت کشور از مجموعه اقدامات استان‌ها در تحقق شعار سال، از فعالیت‌ها و اقدامات جهاد دانشگاهی سمنان در حوزه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با ارسال لوحی به علی منصفی راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از مجموعه اقدامات، تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمند این نهاد در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۱، تولید، دانش‌بنیان و اشتغال تقدیر کرد.

در بخشی از لوح استاندار سمنان به رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان و عضو ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آمده است: با عنایت به کسب رتبه دوم استان سمنان، بر اساس ارزیابی وزارت کشور از مجموعه اقدامات استان‌ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال ۱۴۰۱، بدین‌وسیله از تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمند در حوزه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

هاشمی تأکید کرده است: خدمت خالصانه و کسب رضایت حق‌تعالی، عرصه‌ای است بیکران که توفیق عمل به آن موجب رحمت و الطاف الهی می‌شود، در این راستا تعهد نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از رویکردها و محورهای اصلی خدمت صادقانه به جامعه هدف به شمار می‌رود، از طرفی جریان اقتصادی مدیون تلاش‌ها، همدلی و همت همه کسانی است که در این عرصه مهم فعالیت دارند.

در پایان این لوح آمده است: سلامتی و بهروزی و همچنین عزت و کامیابی روزافزون در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم و مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان مسألت می‌کنم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174964

مهمترین اخبار ایران و جهان: