نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 15:59

جنگ نرم ایران جغرافیای سیاسی را تغییر داد

وزیر کار گفت: جنگ نرم ما موفق شد جغرافیای سیاسی جهان تغییر پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام و اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان، گفت: اینکه در ماه مبارک رمضان خارج از وظیفه خود به امور مردمی و مسلمانان بپردازیم جای خوشحالی و خرسندی دارد.

وزیر تعاون با بیان اینکه به برکت این ایام مردم ایران از همه فراز و نشیب‌ها به سلامتی عبور می‌کنند، اضافه کرد: تلاش‌های دشمن نقشه بر آب می‌شود و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال بنا به تعبیر مقام معظم رهبری مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابعاد مختلف چه از حیث عمق استراتژیک و چه از حیث توانمندی‌های صنعتی افزایش پیدا کرده است.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه طی بررسی سطحی متوجه خواهیم شد دولت امروز آمریکا از دولت قبلی ضعیف‌تر است و این روند سال‌هاست در آمریکا اتفاق افتاده است، اضافه کرد: جنگ نرم ما موفق شد جغرافیای سیاسی جهان تغییر پیدا کند.

مرتضوی با بیان اینکه موفقیت امروز به برکت خون شهدا و خدمات ارزنده مدیران جهادی است، اضافه کرد: جنگ ترکیبی دشمن و تمام تیرهایی که رها کردند به خودشان برگشت.

وزیر کار با اشاره به اینکه دشمن در حوزه اقتصادی تلاش داشت تا ما را زمین‌گیر کند، اضافه کرد: انسان‌های خود فروخته را بزک کردند و برنامه ساختند، اما نهایتا می‌بینید که امروز حوزه اقتصاد در حال پیشرفت است.

این مقام مسؤول با اشاره به همکاری ایران و عربستان و دیگر کشورهای همسایه و توسعه یافته، اضافه کرد: تئوری ایران هراسی که از سوی استکبار شکل گرفته بود امروز به تئوری مودت تبدیل شده است.

به گفته وی، طبق بیانات مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ سال مهار تورم و رشد تولید خواهد بود، برداشت ما این است که با رشد تولید، تورم مهار خواهد شد.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145820

مهمترین اخبار ایران و جهان: