نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 12:10

زلزله دشتک خساراتی در پی نداشت

شهرکرد_ سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زلزله‌ای با بزرگی ۴.۳ ریشتری دشتک چهارمحال و بختیاری را لرزاند که تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

خسرو کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این زلزله صبح امروز جمعه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهر دشتک از توابع شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای ستاد بحران در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند تصریح کرد: سه گروه ارزیاب برای بررسی خسارت‌های ناشی از این زمین‌لرزه به منطقه اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ گونه خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده است بیان داشت:
اخبار تکمیلی مرتبط با خسارت‌های ناشی از زمین‌لرزه دشتک شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری به‌محض جمع‌بندی گزارش آن ارائه خواهد شد.

کیانی مرکز زمین لرزه را در ۲۴ کیلومتری دشتک شهرستان اردل اعلام کرد و گفت: این زمین لرزه در ۲۶ کیلومتری باباحیدر شهرستان فارسان و ۲۷ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ نیز رخ داده است.

وی در پیان خاطر نشان کرد: پس‌لرزه دیگری هم به بزرگی ۳.۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۷:۴۷ روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه یعنی ۳۲ دقیقه بعد از زمین‌لرزه اصلی، شهر دشتک شهرستان اردل را لرزاند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147120

مهمترین اخبار ایران و جهان: