نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 11:11

خلبان بالگرد اسرائیلی کشته شد+فیلم

سقوط بالگرد در شهر «نتانیا» در فلسطین اشغالی، به کشته شدن یک خلبان رژیم صهیونیستی منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه شنبه (امروز) از سقوط مرگبار یک بالگرد خبر دادند اما اشاره‌ای به دلیل این سانحه نکردند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» روز سه شنبه گزارشی درباره سقوط یک بالگرد رژیم صهیونیستی در شهر ساحلی «نتانیا» منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، خلبان این بالگرد که یک مرد بود در نتیجه سقوط آن در نزدیکی محله «کریات هاشالوم» کشته شد.

بنا بر اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیروهای امدادی بعد از سقوط بالگرد خود را به محل حادثه رساندند اما خلبان آن در نتیجه سقوط در صحنه برخورد قربانی شد.

 

 

مقام‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی توضیح بیشتری درباره هویت خلبان و دلیل سقوط بالگرد این رژیم ارائه ندادند.

مرگ خلبان صهیونیست در نتانیا در شرایطی انجام شده که طی هفته‌های اخیر اعتراضات خلبانان این رژیم به برنامه کابینه نتانیاهو برای اصلاح ساختار قضایی این رژیم خبرساز شده بود.

در ادامه همین روند بود که روز گذشته «تامر بار» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خلبان‌های یگان ذخیره این رژیم را که در اعتراض به تغییرات در سیستم قضایی از حضور در محل خدمت خود خودداری کرده‌اند، تهدید به اخراج کرد.

طبق گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، انجمن وکلای نیروی هوایی این رژیم اخیرا به فرماندهان این نیرو گفته که هر تهدیدی از سوی خلبانان یگان ذخیره مبنی بر عدم حضور در محل خدمت، با مجازات و اخراج احتمالی همراه خواهد بود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126764

مهمترین اخبار ایران و جهان: