نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 09:07

انجام بیش از ۳۵ هزار سفر در پایانه‌های خوزستان در ایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲۸۹ هزار و ۱۵۷ مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی در پایانه‌های خوزستان طی ۱۹ روز گذشته به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۸۹ هزار و ۱۵۷ مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی در پایانه‌های خوزستان طی ۱۹ روز گذشته به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

وی افزود: از این تعداد مسافر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین سال جاری با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند و نسبت به مدت مشابه نوروز سال گذشته که ۲۳۶ هزار و ۹۷۴ مسافر جابجا شده بود، ۲۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۰۳ هزار و ۳۹۳ مسافر برون‌استانی و ۱۸۵ هزار و ۷۶۵ مسافر درون‌استانی از ۲۴ پایانه مسافربری استان در بازه زمانی یادشده جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به انجام ۳۵هزار و ۷۸۵ سفر در پایانه‌های مسافربری استان ادامه داد: شاهد افزایش دو درصدی انجام سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126364

مهمترین اخبار ایران و جهان: