نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 09:40

جایگاه معلمی نباید وجه المصالحه جریان‌های سیاسی قرار گیرد

کرج- نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: جایگاه معلمی بسیار رفیع است و با توجه به این جایگاه رفیع نباید وجه المصالحه جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی صبح سه‌شنبه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: جایگاه معلمی بسیار رفیع است و با توجه به این جایگاه رفیع نباید وجه المصالحه جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

عباسی با اشاره به موضوع رتبه بندی معلمان گفت: کسانی که به دنبال مقاصد سیاسی خود بودند در دوره مسئولیت خود حتی جرأت نزدیک شدن به رتبه بندی را هم نداشتند و این افراد نمی‌توانند امروز منتقد باشند.

وی در ادامه اشاره کرد: رتبه بندی معلمان کار بسیار بزرگی است که از افتخارات نظام و این مجلس و دولت فعلی محسوب می‌شود، که نیاز است تا واقعیت‌های آن تبیین بیشتری صورت گیرد چرا که طبیعی است که در انجام کارهای بزرگ ممکن است خطاهایی نیز واقع گردد.

عباسی با اشاره به حوادث اخیر کشور نقش آموزش و پرورش را بسیار حیاتی عنوان کرد و گفت: همه این حوادث به ما نشان داد آموزش و پرورش باید تقویت شود. وی در ادامه عنوان کرد: مسئله امید آفرینی در آموزش و پرورش بسیار مهم است و نیاز است برای معلمان نیز اردوهای همچون راهیان پیشرفت برگزار گردد.

عباسی با اشاره به شعار سال گفت: برش استانی و آموزش و پرورشی شعار سال را باید تعریف شود. چراکه آموزش و پرورش به ویژه در حوزه فرهنگ سازی نقش بسیار مهمی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126320

مهمترین اخبار ایران و جهان: