نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 22:06

زمینه‌های بهبود معیشت مردم با هموارسازی مسیر تولید مهیا شود

پارس آباد-معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زمینه‌های بهبود معیشت مردم و توسعه پایدار با هموارسازی مسیر تولید همراه با اجرای منویات مقام معظم رهبری مهیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان عصر چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: باید تلاش کنیم با هموارسازی مسیر تولید، ضمن اجرای منویات مقام معظم رهبری، زمینه‌های بهبود معیشت مردم و توسعه پایدار مهیا شود.

وی با بیان اینکه تأمین زمین صنعتی و اجرای زیرساخت‌ها دو وظیفه اصلی این سازمان برای حمایت از تولید است، افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تلاش می‌کند تا با توسعه شهرک‌های صنعتی و اجرای زیرساخت‌های مناسب، نسبت به توسعه صنعتی کشور کمک کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: تأمین فضای کسب و کار مناسب در کنار تأمین منابع مالی و نیروی انسانی از دیگر لازمه‌های ارتقای تولید است و اگر فضای کسب و کار مساعد نباشد به طور حتم سرمایه گذاران نمی‌توانند به تولید خود ادامه دهند.

رسولیان ادامه داد: با توجه به شرایط مناسب شهرستان پارس آباد برای احداث صنایع تبدیلی باید تلاش شود از این فضای کسب و کار به نحو احسنت استفاده شود و محصولات تولیدی این منطقه دارای ارزش افزوده مضاعف شوند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات توسعه‌ای و زیرساختی، بسته‌های حمایتی مختلف نیز به سرمایه گذاران ارائه می‌شود تا واحدهای تولیدی با استفاده از این حمایت‌ها بتوانند تولید، بهره وری و دانش واحدهای تولیدی خود را ارتقا دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170720

مهمترین اخبار ایران و جهان: