نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 14:21

فرمانده سپاه یزد: معلمان پایه ریز تمدن نوین اسلامی هستند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت یکی از اهداف انقلاب اسلامی است که معلمان پایه ریز این تمدن هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین نمادین «سپاس معلم» که در مدرسه شاهد طالقانی برگزار شد، ضمن تبریک گرامیداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت است که معلمان پایه ریز این تمدن هستند.

وی افزود: دانش‌آموزان با رفتار، گفتار، عمل درست و نیک خود و همچنین رسیدن به مدارج بالای علمی بهترین هدیه را در روز معلم به او تقدیم می‌کنند؛ چراکه رسیدن به هر جایگاهی برای خدمت به مردم، مرهون تلاش‌های معلمان است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که پایه هر تمدنی خانواده است، خاطرنشان کرد: مادران نقش اساسی در این زمینه ایفا می‌کنند و مادری می‌تواند تمدن ساز باشد که خودش فاطمی و زینبی باشد. از همین رو است که دشمن نیز پایه‌های مستحکم خانواده را مورد هدف قرار داده است تا آن را متزلزل کرده و به اهداف شوم خود دست یابد.

سردار زارع کمالی در ادامه به شهادت دو تن از مدافعان امنیت کشور در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: امنیت موجود در کشور مرهون و مدیون خون پاک شهیدان است و آنان ایثارگرانه رفتند تا امنیت برای همه مردم باقی بماند؛ اما دشمنان وجود این امنیت را در ایران اسلامی بی نمی‌تابند.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1180364

مهمترین اخبار ایران و جهان: