نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 23:31

حاشیه‌های شورای اداری گچساران/ از پس گرفتن برخی اراضی واگذاری به اسم پروژه تا اصرار به تزریق خودسرانه سرم

فرماندار گچساران گفت: توانستیم برخی از زمین هایی که به اسم‌پروژه در سنوات گذشته به اشخاص واگذارشده بودند را در اینوشهرستان پس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: صدور هشدار نارنجی برای چهارشنبه و پنجشنبه از سوی هواشناسی آمادگی هر چه بیشتر اعضای ستاد بحران را به همراه دارد.

 وی بیان کرد: در سال گذشته دشمنان با نقشه های پلید خود به دنبال ایجاد دردسر برای مردم بودند که با بصیرت مردم و حماسه سازی آنها در بیست و دوم بهمن ماه بساط فتنه ها در هم پیچیده شد.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: امسال نیز روز قدس را پیش رو داریم و مردم فهیم و انقلابی باشکوه تر از همیشه در این روز شرکت کرده و همبستگی خود را با فلسطین اعلام خواهند کرد.

 دیهیم خوب با اشاره به افزایش قیمت مرغ عنوان کرد:طبق اعلام جهاد کشاورزی قیمت فروش مرغ در گچساران ۷۳ هزار تومان تعیین شده و اگر بیشتر از این قیمت مصوب به فروش برسد یک تخلف محسوب می گردد و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 وی گفت: بر اساس شعار امسال باید همه برای مهار تورم بیشتر تلاش کرده و تمام ادارات برای تحقق این شعار پای کار بیایند.

فرماندار گچساران با اشاره به تسهیلات خوداشتغالی خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه امسال برای جذب تسهیلات اشتغال فرصت میباشد و دستگاه های مربوطه برای جذب هرچه بیشتر تسهیلات تلاش کنند.

 دیهیم خوب عنوان کرد: در سال گذشته به دلیل واگذاری زمین ها در سنوات قبل نتوانستیم زمین مورد نیاز سرمایه گذاران را در محله‌ای که مورد نظر آنها بود برای ایجاد سرمایه گذاری جدید اختصاص دهیم اما برخی از زمینه هایی که به عنوان پروژه در سنوات گذشته به افراد واگذار شده بود و همچنان در آنها هیچ اقدامی صورت نگرفته بود و افراد به بهانه پروژه این زمین‌ها را تحویل گرفته بودند، برخی از آنها را پس بگیریم.

سید طاهر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: در حال حاضر ۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند و این شهرستان نیز در رنگ آبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در گچساران کمبود دارو و سرم وجود ندارد افزود: متاسفانه به دلیل اسرار خودسرانه برخی از شهروندان به تزریق سرم و آمپول های تقویتی این امر باعث شده که در برخی مراکز درمانی خصوصی کمبود سرم و آمپول های تقویتی و برخی از آمپول ها احساس شود.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: نبود برخی از اقلام داروها استانی و یا گاه کشوری بوده است.

حسینی ادامه داد: وجود سگ‌های ولگرد نیز یک معضلی می‌باشد که باعث اعتراض بیشتر شهروندان گچساران است.

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1142220

مهمترین اخبار ایران و جهان: