نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 15:59

120 داوطلب هلال احمر یزد، خادم زائران خورشید شدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال استان یزد گفت: ۱۲۰ نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت در راستای خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید جواد میرحسینی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران استان حاضر شد و اظهار کرد: اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر در قالب این تعداد خواهر و برادر برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

وی با بیان این‌که این اعضا همراه با تجهیزات مورد نیاز و تعدادی ویلچر برای جابجایی زوار مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: طرح قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی‌بن موسی الرضا علیه السلام اجرا می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد گفت: از امروز ( پنج‌شنبه ) ۲۳ شهریورماه برنامه خدمت جمعیت جوانان هلال احمر در مشهد آغاز و پس از گروه‌بندی توسط سرپرست‌ها، هرکدام از خادمان جوان در این ایام، دو روز به خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالخورده، خسته و یا ناتوان مشرف می‌شوند که اقدامی‌بزرگ و بشردوستانه است.

میرحسینی در پایان خاطرنشان کرد: در دهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه، آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499464

مهمترین اخبار ایران و جهان: