نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 13:53

کشف بیش از 128 کیلو‌ گرم تریاک و 66 میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 128 کیلو و 600 گرم تریاک در یک عملیات پلیسی در نهبندان و کشف میلیاردی انواع کالاهای قاچاق در فردوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پاسگاه سهل آباد نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند. 

وی افزود: راننده سواری پژو ۴۰۵ به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب و در نهایت راننده خودرو را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از دید مأموران خارج و متواری شد. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروی رها شده ۱۲۸کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند. 
 
سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد؛ خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. 
 
کشف میلیاردی انواع کالای خارجی قاچاق در فردوس 
 
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در ادامه گفت: مأموران ایست و بازرسی گلشن شهرستان فردوس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

سرهنگ شجاعی نسب ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، انواع لوازم خانگی، البسه، لوازم یدکی، اقلام آرایشی خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

پایان پیام/
 
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491220

مهمترین اخبار ایران و جهان: