نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 17:05

چراغ سینما زیتون رودبار دوباره روشن می‌شود

رودبار- سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار از راه اندازی مجدد سینما زیتون این شهرستان پس ۴ سال خبر داد.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سینما زیتون رودبار به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی و هنری این شهرستان بعد از فراگیری بیماری کرونا تعطیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه سال ۹۹ هیأت وزیران در خصوص دارا بودن پروانه بهره برداری و مشکلات فنی ساختمان نتوانست دوباره فعالیتش را آغاز کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار از راه اندازی مجدد سینما زیتون این شهرستان پس ۴ سال خبر داد، گفت: با توجه به اینکه مالکیت سینما در اختیار انجمن سینمای جوان بوده با رایزنی‌های انجام گرفته در خصوص راه اندازی مجدد سینما و صدور مجوز بهره برداری از دفتر توسعه زیرساخت و فن آوری های سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مجموعه در روز ملی سینما مجدد راه اندازی می‌شود.

نظری با تقدیر از تلاش‌های مدیر دفتر انجمن سینمای جوان رودبار در خصوص راه اندازی مجدد سینما اضافه کرد: سیستم پخش صوتی و تصویری سینما دیجیتالی و ظرفیت سالن ۳۰۶ نفر می‌باشد.

وی ادامه داد: مجموعه سینما زیتون رودبار دارای سیستم تهویه، سرمایشی و گرمایشی مطلوب بوده و تلاش می‌شود در آینده نزدیک همه سیستم‌ها ارتقا و بهبود یابد تا زمینه رفاه حال مردم شریف و نجیب شهرستان رودبار فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491520

مهمترین اخبار ایران و جهان: