نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 18:04

برگزاری دوره آموزشی عارضه‌یابی کسب و کار در همدان

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از برگزاری دوره تخصصی عارضه‌یابی کسب و کار در پاییز سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شهرام بیرامی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عارضه یابی و یافتن مشکلات ریشه‌ای یک سازمان گام مهمی در رفع مشکلات آن سازمان و کمک جهت دست‌یابی به وضعیت مطلوب محسوب می‌شود اظهار کرد: بنگاه‌های اقتصادی به خصوص صنایع کوچک و متوسط به دلیل نداشتن نیروی متخصص کافی گاهی در تشخیص مشکلات خود دچار اشتباه می‌شوند.

 وی یادآور شد: بعضا صنایع ریشه مشکلات را خارج از سیستم خود جست و جو می‌کنند در حالی که تربیت نیروهای متخصص و مشاوران صنعتی در این زمینه راه‌گشاست.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان از کمک شایان بکارگیری افراد متخصص در زمینه عارضه یابی یاد کرد و گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و معادن از طریق عارضه یابی محقق می‌شود.

وی در بخش دیگر تاکید کرد: از همین رو سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان با سابقه چهار سال فعالیت در این زمینه پایش و عارضه‌یابی بیش از ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی در نظر دارد برای آموزش و تربیت مشاوران صنعتی اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی "عارضه‌یابی کسب و کار" نماید.

بیرامی با اشاره به اینکه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقمند به فعالیت در این زمینه می‌توانند برای پیش ثبت نام در این دوره اطلاعات خود را برای سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن ارسال کنند اضافه کرد: ثبت نام قطعی و حضور در دوره به صورت انتخابی از بین افراد ثبت نام کننده انجام خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: این دوره در پاییز ۱۴۰۲ با حضور اساتید کشوری و با اعطای مدرک معتبر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ ۸۹۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501664

مهمترین اخبار ایران و جهان: