نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:49

اعزام ۱۸ کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان به عراق

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از اعزام ۱۸ نفر از کادر بهداشت و درمان این دانشگاه به عراق خبر داد و گفت: این افراد در موکب سفید پوشان شهر کربلا به زائران اربعین ارائه خدمت می‌کنند.

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه اولین کاروان کمیته بهداشت، درمان، امداد و نجات استان سمنان از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان راهی کشور عراق شد، ابراز داشت: این تعداد در مرحله نخست شامل ۱۸ نفر بوده است.

وی افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برپایی موکب سفیدپوشان اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی سمنان واقع در کربلای معلی مهمترین مأموریت این افراد عنوان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این تعداد جز اولین نفرات از کاروان ستاد مرکزی دانشگاه بودند، ابراز داشت: ارائه بهترین خدمتگزاری به زائران امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) مهمترین مأموریت آنها است.

قدس ضمن اینکه این کاروان متشکل از قشر جوانان است، تصریح کرد: این جوانان رهروان نسلی دلیری هستند که روزی با ایستادگی در برابر دشمنان از خاک و بوم این کشور دفاع کردند.

وی سلامتی و سفری بی خطر را برای این خدمتگزاران خدوم حوزه سلامت آرزو کرد و افزود: به زودی کاروان دوم برای انجام این مأموریت راهی کشور عراق خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469564

مهمترین اخبار ایران و جهان: