نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 10:23

اجرای طرح «قطعه ای از بهشت» در موکب وارثان شهید اردهال کاشان

کاشان - مدیر موکب وارثان شهید اردهال کاشان از آغاز اجرای طرح «قطعه ای از بهشت» در این موکب خبر داد.

علی محمد رسولی فینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و فعالیت مواکب حسینی در این ایام اظهار داشت: موکب وارثان شهید اردهال کاشان نیز همانند دیگر مواکب منطقه بزرگ کاشان برای خدمت به زوار امام حسین (ع) در کربلا حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه این موکب از سال ۱۳۹۴ در ایام اربعین حسینی مشغول خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) است، ابراز داشت: در این موکب علاوه بر پذیرایی و اسکان برنامه‌های مختلف فرهنگی هم اجرا می‌شود.

مدیر موکب وارثان شهید اردهال کاشان با اشاره به اینکه امسال در این موکب به طور متوسط هر روز چهار هزار و ۵۰۰ غذا تهیه، طبخ و توزیع می‌شد، تصریح کرد: این موکب جز یکی از اولین مواکب منطقه کاشان بود که برای خدمت به زوار در ایام اربعین تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه در این موکب ۷۰ خادم وظیفه خدمت رسانی به زوار حسینی را دارند، گفت: از این بین ۵۰ خادم مرد و ۲۰ خادم زن وجود دارد.

رسولی فینی تاکید کرد: موکب وارثان شهید اردهال کاشان از ۱۰ روز پیش از اربعین حسینی خدمات خود را در کربلا آغاز کرده است و تا بعد از اربعین هم به خدمات خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح «قطعه ای از بهشت» در موکب وارثان شهید اردهال کاشان گفت: در قالب این طرح که به منظور خرید زمین جهت تأسیس محل دائمی موکب در حال اجرا است، زمینی به متراژ ۲۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است که خیرین و مردم نیک اندیش کاشان و دیگر نقاط ایران اسلامی با خرید یک سانتی متر از این زمین به مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌توانند شریک این امر خیر باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484220

مهمترین اخبار ایران و جهان: