نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 06:51

ایران میزبان مسابقات آسیایی اسکیت می شود

آمل- رئیس فدراسیون اسکیت ایران از میزبانی کشورمان از مسابقات آسیایی اسکیت خبر داد.

مجید هنرجو در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات اسکیت دستجات آزاد کشور با اشاره به جایگاه خوب اسکیت مازندران گفت: در هر دوره از میزبانی برگزاری مسابقات کشوری بهترین‌ها را ارائه دادند، بازیکنان، داوران و مربیان خوبی را پرورش دادند و این باعث شود آینده مناسبی را برای این رشته در استان داشته باشیم.

وی از برنامه‌های فدراسیون عنوان کرد: فدراسیون در زمینه قهرمانی و مربیگری ورود پیدا کرده، امسال در بازی‌های آسیایی در دو رشته رول بال فری استایل ۱۲ بازیکن اعزام می‌شوند که امیدواریم مدال‌های خوبی را کسب کنند.

رئیس فدراسیون اسکیت ایران با بیان اینکه در مسابقات جهانی هند شاهد بازی خوبی در رشته رولبال بودیم، خاطرنشان کرد: احتمالاً در آذر ماه سال‌جاری ایران میزبانی مسابقات آسیایی بازی‌های اسکیت خواهد بود.

وی از آخرین برنامه‌های فدراسیون گفت: برای حضور مسابقات آسیایی حضور ۸ بازیکن سرعت مشخص است که چهار دختر و چهار پسر هستند؛ در فری استایل هم دو دختر و دو پسر انتخاب شدند.

مهرجو با تاکید اینکه در رشته فری استایل مقام اول جهان را داریم، اظهار کرد: در رشته سرعت نیز توانستیم مقام آسیایی را کسب کنیم، در رشته هاکی مقام آسیایی و بانوان مقام سوم را در کارنامه خود ثبت کنند.

وی مهمترین برنامه فدراسیون را تمرکز بر برگزاری بازی‌های آسیایی خواند و تصریح کرد: برای آغاز مسابقات لیگ برتر امسال در رشته رولبال، سرعت، فری استایل و هاکی به رقابت می‌پردازند البته که تمام توان به کار گرفته شد تا در این بازی‌ها اسکیت ایران یک تحولی بزرگی در کاروان کشور داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1468364

مهمترین اخبار ایران و جهان: