نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 14:23

حوادث ترافیکی اربعین حسینی در خوزستان ۳۵ درصد کاهش یافت

اهواز- رئیس مرکز اورژانس خوزستان از کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در اربعین حسینی امسال در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگ کره بندی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص وضعیت حوادث ترافیکی در محورهای خوزستان در اربعین حسینی امسال بیان کرد: در سوانح رانندگی از ابتدای ماه صفر تاکنون و همزمان با آغاز راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی، ۱۷۱ نفر مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۲۶۴ نفر در سوانح رانندگی مصدوم شدند، افزود: مقایسه آمار تصادف‌ها نشان دهنده کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در اربعین امسال نسبت به پارسال است.

کره بندی به مراجعه چهار هزار و ۹۵۶ نفر برای دریافت خدمات به پایگاه‌ها و مراکز اورژانس خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد، ۲ هزار و ۲۴۶ نفر در درمانگاه ویزیت و ۲ هزار و ۲۸۰ نفر نیز از خدمات پیش بیمارستانی بهره‌مند شدند، ضمن اینکه ۴۳۰ نفر از سالن سرد استفاده کردند و ۲۱ نفر از درمانگاه‌ها به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس خوزستان یادآور شد: طرح خدمت رسانی اورژانس استان به زائران اربعین حسینی در قالب تیم‌های درمانی و خدماتی از طریق ۲۰ پایگاه ثابت و موقت در نقاط مختلف تردد زائران به سمت مرز چذابه از ۲۷ مرداد ماه آغاز شده است.

وی گفت: از اهواز تا مرز چذابه حدود ۲۶ دستگاه آمبولانس جدید به علاوه ۱۴ آمبولانس موجود برای خدمات به زائران آماده هستند، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در این مسیر مستقر شده و تا پایان اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481320

مهمترین اخبار ایران و جهان: