نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 22:17

دشمنان سعی دارند اربعین را کمرنگ‌ جلوه دهند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرچند که دشمنان سعی دارند آنرا کمرنگ‌تر جلوه دهند، اما به کوری چشم آنها، دنیا به نظاره این مراسم و تجمعات باشکوه نشسته است و بلاشک، سال به سال باشکوه‌تر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشت آزادگان، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه امروز در شهرستان سوسنگرد، با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: اربعین، مدرسه‌ای برای پرورش ملتی آزاده، شجاع و ایثارگر است.

وی با بیان اینکه همه ما باید در خصوص برگزاری هرچه وسیعتر این مراسم بسیج شویم و هر کس در حد توان خود در این مسئله بکوشد، افزود: ماحصل زیارت اربعین، پرورش بزرگمردانی شجاع و ایثارگر مانند نیروهای محور مقاومت اسلامی در کلیه کشورهای اسلامی مانند ایران، لبنان، سوریه، عراق و... است،که طی 20 سال اخیر پیروزی‌های بزرگی را رقم زدند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با تجمع میلیونی زیارت اربعین در کربلا، گفت: تجمع اربعینی، نظیری در دنیا ندارد و این اتحاد محبان حسینی، واقعیتی آشکار است، ولرزه بر تن دشمنان انداخته است،  هرچند که دشمنان سعی دارند آنرا کمرنگ‌تر جلوه دهند، اما به کوری چشم آنها، دنیا به نظاره این مراسم و تجمعات باشکوه نشسته است و بلاشک، سال به سال باشکوه‌تر خواهد شد.

آیت الله حیدری با تقدیر از خدمات شبانه‌ روزی مردم خوزستان به ویژه  اهالی دشت آزادگان، به زوار اباعبدالله الحسین، بیان کرد: انتظار می‌رود تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی جهت رفاه بیشتر زوار،از هیچ کمکی به مواکب برپاشده در مسیر مشایه، دریغ نکنند.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480464

مهمترین اخبار ایران و جهان: