نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 17:06

طرح« هر هفته یک روستا» در بخش «مغانسر» پارس‌آباد اجرا می‌شود

پارس‌آباد-رئیس حوزه قضایی بخش مغانسر گفت: طرح« هر هفته یک روستا» با هدف افزایش اطلاعات حقوقی و تسریع در رفع مشکلات حقوقی مردم در بخش مغانسر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم امیری بعد از ظهر دوشنبه در نشست با قاضی‌های منطقه اظهار کرد: طرح «هر هفته یک روستا» با هدف افزایش اطلاعات حقوقی و تسریع در رفع مشکلات حقوقی مردم در «بخش مغانسر» اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح که به صورت هفتگی با حضور مسئولان و مدیران ادارات مختلف در مسجد روستاها برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه قضائی بخش مغانسر ادامه داد: این طرح، منطبق با برنامه‌های قوه قضائیه مبنی بر حضور مسئولان قضائی در بین مردم برای استماع و رفع مشکلات آنان است و مسئولان و مدیران ادارات نیز ما را در این طرح همراهی می‌کنند تا گره‌های بیشتری از مشکلات مردم گشوده شود.

امیری خاطرنشان کرد: در این طرح ضمن ارائه برخی از اطلاعات و مشاوره‌های حقوقی به مردم به منظور پیشگیری از اختلافات و دعاوی، مشکلات مطروحه بررسی و دستورات لازم قضائی برای رفع مشکلات صادر خواهد شد.

وی افزود: لازم است تمامی مسئولان حاضر در این طرح تا حصول نتیجه از سوی این حوزه قضائی پیگیر پرونده باشند و در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420220

مهمترین اخبار ایران و جهان: