نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 22:19

تبیین دستاورد‌های انقلاب در حوزه ورزش جوان را به آینده امیدوار می‌کند

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه ورزش می‌تواند جوانان را به آینده امیدوار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج ورزشکاران مازندران با حضور سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا و علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، گفت: تکلیف سختی بر دوش یکایک ما است، در عرصه‌ای هستیم که جنگ رسانه‌ای داریم و دنیا روی تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد.

وی افزود: زمانی می‌توانیم موفق شویم که شرایط را برای جوانان محیا کنیم تا جوانان را به این عرصه بیاوریم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در حوزه جوانان نباید کوتاهی کنیم، افزود: با ظرفیت‌های بسیج و شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی و با هم افزایی می‌توان بزهکاری در جوانان را کاهش داد.

سردار برسلانی ادامه داد: استان ما نام آوران جهانی دارد و استعداد‌های خوبی در ورزش استان وجود دارد که با استفاده از دیپلماسی ورزشی می‌توانیم مسابقات مختلفی در شهرستان و استان برگزار کنیم.

وی افزود: در بخش تربیتی بهترین شرایطی که فراهم شده این است که در مکان‌های ورزشی از لحاظ بصری شرایط را با ابتکار و خلاقیت برای این تکلیف سخت محیا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا باید با فعالیت‌های ورزشی نسل جدید را امیدوار و روحیه ببخشیم، افزود: با دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بخش ورزشی می‌توان جوانان را امیدوار کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم از زحمات براتعلی اسلامی تقدیر و کاظم غفارپور با حفظ سمت مسؤول تربیت بدنی سپاه کربلا، با ابلاغ سردار غلامرضا سلیمانی جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، به‌عنوان مسؤول جدید بسیج ورزشکاران مازندران منصوب شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱ /غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431320

مهمترین اخبار ایران و جهان: