نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 19:00

امید آفرینی در تبیین فعالیت های روابط عمومی ها دیده شود

یاسوج_ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید آفرینی در تبیین فعالیت های روابط عمومی ها دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد هاشمی مهر بعد از ظهر دوشنبه در نشست اعضای شورای روابط عمومی‌های استان افزود: مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها تبیین دستاوردها و اطلاع رسانی به هنگام است.

وی ابراز داشت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با انعکاس دستاوردهای ماندگار نظام و دولت می‌توانند همواره امید آفرین شوند.

هاشمی مهر افزود: هر دست اندر کار روابط عمومی باید بپذیرد و متعهد باشد که خود را در خدمت اهداف و برنامه‌های سازمانی قرار داده است.

وی آموزش روابط عمومی‌ها را مهم دانست و گفت: ارتقا سطح آگاهی روابط عمومی‌ها و دادن اختیارات کامل به مجموعه روابط عمومی می‌تواند در حل مشکلات این حوزه نقش مؤثری ایفا کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بر تبیین واقعیت‌ها و ایجاد امید و ارتباط تنگاتنگ با حوزه رسانه را از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها بیان کرد و افزود: از سویی برای کارآمد سازی نظام ارتباطی و رسانه‌ای دولت، توجه جدی به روابط عمومی‌ها، یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در راستای تحقق جهاد تبیین باید برخوردار از ابزار و امکانات بروز و مطالعات ارتباطی باشند و جلب اعتماد مردم، افکار عمومی و مخاطب پذیری بالایی داشته باشند گفت: از سویی باید مورد حمایت جدی مدیر دستگاه قرار بگیرند.

هاشمی مهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها طی سال‌های اخیر در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی با چالش‌هایی روبرو بوده‌اند، افزود: روابط عمومی‌ها به واسطه توسعه روزافزون شبکه‌های اجتماعی و پیچیده شدن جریان اطلاع رسانی باید در همه زمینه‌های کاری فعال شوند.

هاشمی مهر خاطرنشان کرد: مدیران باید در انتخاب روابط عمومی متخصص و با انگیزه که نقش اساسی دارند با تأمین زیرساخت‌های لازم شرایط را فراهم سازند.

معاون سیاسی امنیتی و امنیتی استانداری تقویت روحیه تعاملی مدیران روابط عمومی‌ها با صاحبان رسانه، تبیین واقعیت‌ها، ایجاد امید، ارتباط فضای رسانه‌ای و فضای مجازی در راستای توفیق جهاد تبیین را خواستار شد.

وی وابستگی صرف روابط عمومی به مدیریت سازمان را از جمله چالش‌های موجود در روابط عمومی دانست و گفت: در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای با دشمنان، روابط عمومی‌ها در صف اول جهاد تبیین هستند.

هاشمی مهر ارزیابی، توانمندسازی، برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی و برپایی جلسات برای افزایش مهارت کارگزاران روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد.

وی عنوان کرد: همراهی مردم بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و روابط عمومی‌ها در کنار رسانه بستر سازی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در آستانه هفته دولت و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کارهای بزرگ و ماندگار دولت را که در شرایط سخت تحریم و مشکلات اقتصادی انجام شده است، اطلاع‌رسانی کنند و زمینه را برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم سازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431020

مهمترین اخبار ایران و جهان: