نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 08:25

دستگاه‌های فرهنگی دیوارکشی سازمانی را برای خدمت به مردم کنار گذارند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در این سال‌ها به اصل عقلایی ضرورت اجتماع همکاری مومنانه رسیده‌ایم، گفت: ما وقتی می‌خواهیم توان بزرگی با محوریت مردم خلق کنیم، باید دستگاه‌های اجرایی دست به دست یکدیگر داده و با هم متحدانه، دیوارکشی‌های سازمانی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمد قمی صبح امروز در شورای اداری لرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به پایه فرهیختگی و اهل محبت بودن مردم لرستان، اتفاقات خوبی در استان رخ می‌دهد، همچون برپایی جشن غدیر که حضور پرشکوه مردم تصاویر و تلقی خاصی را ایجاد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در این سال‌ها به اصل عقلایی ضرورت اجتماع همکاری مومنانه رسیده‌ایم، افزود: ما وقتی می‌خواهیم توان بزرگی با محوریت مردم خلق کنیم، باید دستگاه‌های اجرایی دست به دست یکدیگر داده و با هم متحدانه، دیوارکشی‌های سازمانی را کنار بگذارند.

حجت‌الاسلام قمی با تاکید بر اینکه جنگ همه‌جانبه‌ای که دشمن با مردم ایران اسلامی دارد، قلب و روح را نشانه گرفته، افزود: امروز مواقفی که خوبی‌ها و ایمان مردم بروز و تجلی می‌کند همچون اربعین، گام مهمی در جهاد تبیین محسوب می‌شود.

وی بر همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تحقق این مهم، شاهد تعالی فرهنگی بیش از پیش شویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1371120

مهمترین اخبار ایران و جهان: