نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 12:03

جنگ تمام عیاری علیه اسلام آغاز شده است

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جنگ تمام عیاری علیه اسلام آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده محمد عبادی زاده صبح سه شنبه در جمع عزاداران مسجد سرخون، با ذکر این نکته که دشمنان اسلام یک جنگ تمام عیار علیه مقدسات ما شروع کردند، اظهارداشت: در این ایام کمپین‌هایی را برای شراب‌خواری و شادی در مصیبت امام حسین (ع) راه اندازی کرده‌اند؛ اما این احمق‌ها نمی‌دانند که مشروب‌خوارهای کشور ما نیز چندین ماه حرمت عزاداری امام حسین (ع) را نگه‌می‌دارند.

وی عنوان کرد: اظهار عشق ملت ایران به امام علی (ع) یک تو دهنی به این افراد ضد اسلامی بود و امسال نیز علی‌رغم گرمای استان هرمزگان، جوانان زیادی به امام حسین (ع) اظهار عشق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران باید بدانند یک‌ تو دهنی دیگری در اربعین حسینی از ملت ایران و سایر کشورهای مسلمان خواهند خورد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت شور و شعور حسینی در عزاداری‌ها، تصریح کرد: شور و شعور حسینی نباید از یکدیگر جدا شوند. سینه‌زنی و گرمای عزاداری شامل شور حسینی است که باید وجود داشته باشد؛ اما بخش مهم دیگری از عزاداری نیز شعور حسینی است تا معرفت و بصیرت نیز افزایش پیدا کند.

وی، با ذکر این نکته که روضه‌های محرم در ایران همواره دارای دو بال شور و شعور حسینی بوده است، مطرح کرد: افرادی که بحث‌های شوری یا شعوری را کم‌رنگ می‌پندارند به قیام امام حسین (ع) کم لطفی می‌کنند؛ چراکه شناخت دین خدا یکی از فلسفه‌های قیام و نهضت امام حسین (ع) بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1400764

مهمترین اخبار ایران و جهان: