نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 11:01

عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در جنوب نابلس

منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ایست بازرسی حواره در جنوب شهر نابلس شامگاه گذشته هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفت.

در پی تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت این ایست بازرسی، نظامیان اشغالگر اسرائیلی به حالت آماده‌باش درآمدند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که در جریان این تیراندازی به هیچیک از نظامیان این رژیم آسیبی وارد نشده است.

برج نظامی صهیونیست‌ها در آتش سوخت

منابع فلسطینی همچنین بامداد امروز از آتش گرفتن یک برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی شهرک بیت امر در شمال الخلیل در نتیجه پرتاب کوکتل مولوتف توسط جوانان فلسطینی خبر دادند.

انتقاد معاون اسبق موساد از سیاست‌های ارتش رژیم صهیونیستی

یک افسر نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و معاون اسبق موساد اذعان کرد که ارتش این رژیم همانند نازی‌ها در کرانه باختری دست به جنایت جنگی می‌زند و نظام آپارتاید را در این منطقه برقرار کرده است.

عمیرام لیوین در گفتگو با رادیو سراسری رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش این رژیم در جنایات جنگی در کرانه باختری دست دارد و این یادآور جنایاتی است که در آلمان نازی انجام می‌شد.

لیوین که فرمانده سابق منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی هم بوده، اذعان کرد که برای مثال اگر در شهر الخلیل قدم بزنید، متوجه خواهید شد که فلسطینیان در برخی خیابان‌های این شهر قادر به تردد نیستند و این واقعیتی دردناک است و باید با آن مقابله کرد نه اینکه آن را نادیده گرفت.

وی تصریح کرد که نتانیاهو بیش از آنچه که باید حاکمیت را در دست داشته است و گروهی از افراد جنایتکار که چیزی از دموکراسی نمی دانند، از ضعف و ناتوانی او سوءاستفاده می کنند و شخصی مانند ایتمار بن گویر باید پشت میله های زندان باشد.

گفتنی است که لیوین روز گذشته نیز در تظاهرات ضددولتی در تل آویو که در اعتراض به کودتای قضایی نتانیاهو برگزار شده بود، سخنرانی کرد و از فرماندهان سرویس های امنیتی درخواست کرد شجاع باشند و به جمع معترضین بپیوندند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441264

مهمترین اخبار ایران و جهان: