نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 12:24

افتتاح ۶۳ پروژه اشتغال و ۸۷ مسکن مددجویی در مازندران

ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۶۳ طرح اشتغال و ۸۷ پروژه مسکن مددجویان هفته بهزیستی در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا بریمانی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار این که طی یکسال گذشته پنج هزار و ۶۰۰ نفر به دلیل توانمندسازی از پوشش سازمان خارج شدند، افزود: در حال حاضر بیش از ۴۹ هزار خانوار توانبخشی نیز تحت پوشش هستند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان این که ۷۱ خانواده سه قلو تحت پوشش قرار دارند و سال گذشته ۱۲۳ هزار نفر از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند، به فعالیت ۱۹ مرکز اورژانس اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی برای دریافت خدمات مستمر در استان نداریم.

بریمانی به طرح حهادی بهزیستی و بازدید از روستاهای استان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و بازدید از منزل افراد دارای معلولیت و استقرار تیم برای خدمات رسانی به افراد تحت پوشش از جمله برنامه‌ها در این طرح جهادی است.

وی با اظهار این که تاکنون در قالب این طرح به ۶۰۶ روستا خدمات رسانی شد و بیش از ۲۶ هزار نفر تحت پوشش و خدمات رسانی قرار گرفتند، افزود: در این طرح بیش از چهار هزار بسته معیشتی توزیع و با اجرای این طرح بیش از ۲۴۰۰ مددجوی جدید شناسایی شدند و تحت پوشش قرار دارند.

بریمانی با عنوان این که یک میلیارد تومان از محل منابع ریاست جمهوری برای توانمندسازی زنان مناطق حاشیه نشین جذب شده است، از افزایش ۱۰۰ درصدی برنامه اشتغال خبر داد و گفت: سال قبل چهار هزار و ۱۰۳ شغل ایجاد هزار و ۲۵۰ مسکن نیز تحویل مددجویان شد.

وی گفت: در هفته بهزیستی امسال ۶۳ طرح اشتغال و ۸۷ مسکن مددجویان افتتاح می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1365420

مهمترین اخبار ایران و جهان: