نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 16:01

رشد ۶۷ درصدی عضویت جوانان در هلال احمر خوزستان

اهواز- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون عضویت جوانان در هلال احمر استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه حاجی پور ظهر امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اعلام این خبر بیان کرد: ۳۳ هزار و ۹۸۷ نفر از ابتدای امسال تاکنون به عضویت جوانان هلال احمر خوزستان درآمدند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار و ۳۳۵ نفر در مدت مشابه سال گذشته عضو جمعیت هلال احمر خوزستان شدند، ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی از جوانان استان عضو این جمعیت هستند و در فراخوان‌ها و برنامه‌های مختلف مشتاقانه و با علاقه برای ارائه خدمات حضور دارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: علاقه‌مندان به فعالیت در هلال احمر و مشارکت در فعالیت‌های آن می‌توانند با مراجعه به کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، کانون‌های دانش آموزی در مدارس، خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها ثبت نام خود را در هلال احمر قطعی کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان‌ها و یا از طریق سامانه https://members.rcs.ir عضویت خود را ثبت کنند.

به گزارش مهر، بیش از ۸۰ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر خوزستان هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1363564

مهمترین اخبار ایران و جهان: