نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 09:30

رسانه‌ها به روشنگری و آگاهی بخشی جامعه کمک می‌کنند

رئیس شورای اسلامی استان زنجان رسانه‌ها را عامل روشنگری جامعه دانست و گفت: این روشنگری را عامل آگاهی مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات است هر چند محدودیت‌هایی در این راستا وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسکندر عابدینی، رئیس شورای اسلامی استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار همراه با حجت‌الاسلام علیرضا بهرامی و حسین بابایی نمایندگان شورای اسلامی ایجرود و سلطانیه انجام شد، رسانه‌ها را عامل روشنگری جامعه دانست و اظهار کرد: این روشنگری را عامل آگاهی مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات است هر چند محدودیت‌هایی در این راستا وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با تشریح وضعیت و چگونگی شکل‌گیری شورای استان افزود: این شورا با حضور یک عضو از شورای اسلامی شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه اعضای شوراها تصریح کرد: حضور این افراد که هر کدام نمایندگی شهرستان‌ها را دارند و کوله‌باری از اخبار و آگاه به مشکلات هستند می‌تواند منعکس کننده خواسته‌ها و مطالبات مردمی باشد.

همچنین علیرضا بهرامی، نماینده شورای اسلامی شهرستان ایجرود با تاکید بر اینکه آسیب و نقطه قوت در فضای مجازی است، افزود: هجمه دشمن برای تلقین ناکارآمدی نظام است و فراگیر کردن ناامیدی است.

نماینده شورای اسلامی شهرستان ایجرود تاکید کرد: اطلاع‌رسانی از خدمات انجام شده منجر به امیدآفرینی در سطح جامعه خواهد شد که در واقع هم جهاد تبیین است که همان رعایت عدالت به شمار می‌رود که به همان میزان که مشکلات اعلام می‌شود خدمات هم ارائه شود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435164

مهمترین اخبار ایران و جهان: