نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 23:43

سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال در شرق مازندران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پایان ۱۴۰۳ پایان حل زیرساختی ما در حوزه انتخابیه است و باید مشکل اشتغال برطرف شود و در این زمینه ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، غلامرضا شریعتی امشب در همایش تجلیل از خبرنگاران این شهرستان در تالار نفیس بهشهر اظهار کرد: امیدآفرینی مساله مهمی است که باید در دستور کار همگان باشد.

وی افزود: کار با امید زنده است و به پیشرفت می‌رسد و خبرنگاران می‌توانند امید را به جامعه تزریق کنند.

شریعتی یادآور شد: خبرنگاران در امیدآفرینی رتبه اول را در کشور دارند و در همه‌مشکلات همواره  پای کار بوده و همراه مسؤولان هستند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش داریم تا ۵ مشکل اصلی حوزه انتخابیه برطرف شود، خاطرنشان کرد: آب، راه روستایی، مسکن، فن آوری و ارتباطات باید برطرف شود.

شریعتی افزود: پایان ۱۴۰۳ پایان حل زیرساختی ما در حوزه انتخابیه است و باید مشکل اشتغال برطرف شود و ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش اشتغال داریم و با شتاب رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی اظهارکرد: باید با محوریت امام جمعه و در فضای همراهی و همدلی کمک کار انقلاب و نظام باشیم.

شریعتی گفت: نوجوانان و جوانان در شرایط فعلی جامعه نمی‌توانند معطل زمان باشند و باید با سرعت در این بخش حرکت کنیم تا همگان به رفاه برسند.

*خبرنگاران ‌پیش قراولان جهاد مقدس اطلاع‌رسانی

علی‌اصغر میرزایی نیز در این مراسم اظهار کرد: خبرنگاران در دوران مختلف انقلاب و دفاع مقدس جانانه در میدان بودند و اکنون در جنگ رسانه‌ای، زحمت جهاد مقدس اطلاع رسانه‌ای را برعهده دارند.

وی افزود: خبرنگاران همواره در راستای تلاش برای رفع محرومیت‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع همراه نظام بوده‌اند و در ادامه راه هم باید با امیدآفرینی در این راستا تلاش کنند.

* تقویت وحدت و برادری راه برون رفت از مشکلات

صادقعلی سعدی رئیس شورای اسلامی بهشهر نیز در این مراسم با اعلام اینکه رسالت بزرگی برعهده خبرنگاران است، گفت: باید خدمات ماندگار به شهروندان در حوزه‌های مختلف ارائه شود.

وی افزود: همه تلاش ما در شورای اسلامی شهر بهشهر برای خدمات‌رسانی و رفع تنش‌ها بوده است.

سعدی گفت: تقویت وحدت و برادری مهمترین اولویت و وظیفه ماست و باید در این راستا تلاش کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439020

مهمترین اخبار ایران و جهان: