نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:39

مسلمانان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهند

بیرجند_ معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبس گفت: دشمن به دنبال اقدامات هنجارشکنانه در حوزه عفاف و حجاب بوده اما باید بدانیم یک مسلمان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا طالبی شب گذشته (۲۰ مرداد) در اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت بشر است، اظهار کرد: قرآن انسان را به کمال می‌رساند.

وی به موضوع عفاف و حجاب اشاره داشت و افزود: قرآن کریم به صراحت در خصوص این موضوع بیان و به آن تاکید کرده هر چند دشمن به دنبال اقدامات هنجارشکنانه در این حوزه بوده اما باید بدانیم یک مسلمان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهد.

طالبی ادامه داد: افرادی که در زمین دشمن بازی می‌کنند بدانند که اسلام و مسلمانان نسبت به این مسائل هرگز کوتاه نخواهد آمد در نتیجه پیروی از امورات و دستورات اسلام را باید در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات شرکت مردم در سرنوشتشان می‌باشد، یادآور شد: امسال شاهد برگزاری دو انتخابات در کشور خواهیم بود و برای سرنوشت ساز بودن قطعاً باید در انتخابات شرکت کنیم.

طالبی با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: توجه به این موضوع بسیار دارای اهمیت بوده و هدف از قیام امام حسین علیه السلام احیای دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437664

مهمترین اخبار ایران و جهان: