نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 21:47

استاندار خراسان جنوبی قول شهر شدن «دهک» مرکز بخش سرداران را داد

استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مردم بخش سرداران نهبندان قول شهر شدن «دهک» مرکز این بخش را به آن ها داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز عصر در ادامه برنامه های سفر به شهرستان ها بخش سرداران نهبندان را به عنوان مقصد سفر برگزید. 

استاندار خراسان جنوبی و هیئت همراه در بدو ورود به بخش سرداران نهبندان به مقام شامخ شهید یوسفی در مرکز بخش سرداران ادای احترام کردند.

پس از آن از مجتمع آبرسانی تیغدر بازدید کردند. مجتمع آبرسانی تیغدر از جمله پروژه های مربوط به طرح آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی است که در بخش سرداران اجرا می شود. 

در ادامه این سفر مردم دهک بخش سرداران با استاندار خراسان جنوبی بی واسطه دیدار کرده و خواسته هایشان را با وی درمیان گذاشتند.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی هم در دیدار با مردم بخش سرداران اظهارداشت: گازرسانی از دشتک به خراسان جنوبی از مهم ترین اقدامات دولت برای جبران افت فشار گاز در زمستان است که دولت برای آن ۸ هزار میلیارد تومان در فازهای اول و دوم تا سربیشه اعتبار گذاشته است.

وی با بیان این که اجرای پروژه ی راه آهن جزو اولویت های توسعه استان است که در دست اجراست افزود: موضوع آبرسانی را با جدیت پیگیر بوده و درگیر تامین اعتبارات لازم هستیم تا با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی( ع)  تا سال ۱۴۰۵ همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان آبرسانی شود.

بازدید نمایندگان وزارت کشور از دهک

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: نمایندگان وزارت کشور از چند منطقه خراسان جنوبی و بخصوص منطقه دهک  بازدید داشتند و قول شهر شدن دهک را می دهیم و مردم نگران نباشند.

قناعت افزود: منابع طبیعی در منطقه  بخش سرداران به مردم بدهکار است و از گذشته تا کنون کم کاری شده که به دنبال اجرای چند طرح آبخیزداری در منطقه هستیم.

به گفته وی ارتقای آنتن دهی تلفن همراه و شبکه ملی اطلاعات و اینترنت در منطقه دچار ضعف هایی است که قطعا در دستور کار است.

بنابراین گزارش، استاندار خراسان جنوبی در جریان سفر به بخش سرداران، با خانواده گرانقدر شهید سید حسین حسینی دیدار کرد. 

جواد قناعت در این دیدار از ایثار والدین شهدا گفت و اظهار داشت: گذشت پدران و مادران از فرزندان دلبند خود، اوج نیکوکاری و انفاق در راه خداست. 

وی تأکید کرد: خانواده‌های شهیدان با غلبه بر میل و محبت خود، فرزندان شان را راهی میدان جهاد کردند و ما امنیت و آرامش امروز را مدیون این از خود گذشتگی ها هستیم. 

شهید سید حسین حسینی در اردیبهشت ماه ۴۶ در روستای سید الحسین نهبندان متولد شد. 

وی در دوران جوانی از طریق سپاه به جبهه اعزام شد و بعد از ۹ ماه خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه ۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ در منطقه سلیمانیه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

در پایان نیز شورای اداری بخش سرداران نهبندان نیز با حضور استاندار و هیئت همراه برگزار شد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437364

مهمترین اخبار ایران و جهان: