نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:13

زمینه برای حضور هلدینگ‌های بزرگ در چهارمحال و بختیاری فراهم شود

شهرکرد_نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه برای حضور هلدینگ‌های مختلف دراستان باید فراهم شود، این خدمت بزرگی برای رفع بیکاری استان است.

قدرت‌الله حمزه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در خصوص راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری مشکلات چندین ساله وجود دارد.

وی افزود: اگرچه اقدامات خوبی در خصوص زیرساخت‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه راه‌ها انجام شده اما اگر بودجه آن تأمین نشود با پیشرفت‌های پایین حدود ۲۰ درصد رها می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه تأمین آب پایدار در استان اقدامات خوبی انجام شده است اما نیاز به تأمین بودجه برای توسعه بیشتر، وجود دارد.

حمزه عنوان کرد: سرانه ورزش در چهارمحال و بختیاری پایین است، این سرانه برای هر نفر ۲۵ سانتی متر اعلام شده است که در شأن مردم این استان نیست.

وی خاطرنشان کرد: پایین بودن سرانه ورزش در چهارمحال و بختیاری در حالی است که استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی خوبی در این استان وجود دارند که عرصه‌های بین‌المللی و کشوری خوش می‌درخشند.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی به موضوع اشتغال در چهارمحال و بختیاری اشاره و اضافه کرد: انتظار این است که به صورت ویژه به این مهم پرداخته شود، زمینه برای حضور هلدینگ‌های مختلف در استان باید فراهم شود، این خدمت بزرگی برای رفع بیکاری استان خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394664

مهمترین اخبار ایران و جهان: